Mutari firme

Stim cat de dificila si stresanta poate fi o mutare, cu atat mai mult cu cat vorbim despre sediul unei firme. De aceea venim in intampinarea ta cu servicii profesionale de mutari firme care te scutesc de stresul relocarii. Destinate clientilor din capitala, serviciile noastre iti vin in ajutor atunci cand vrei sa schimbi locatia afacerii tale.

Datorita experientei in mutari, atat de locuinte, cat si de sedii de birouri, BestMovers reuseste sa preia si sa duca la bun sfarsit orice proiect de mutare, in cele mai bune conditii si la preturi corecte.  Asta ne face sa ne mandrim cu parteneriate de durata, bazate pe incredere.

Servicii de relocare firme

Tinand cont de nevoia de expansiune, de oportunitatile de dezvoltare, de implementarea noilor strategii de business si de toate celelalte motive care au dus la cerinta de relocare, BestMovers iti pune la dispozitie servicii de mutari firme care se muleaza pe orice tip de proiect, indiferent de dimensiunea companiei.

Ne straduim sa facem adaptarea la noile circumstante organizationale cat mai lina cu putinta, atat pentru tine, cat si pentru angajatii tai.

mutari firme

Ne bazam parteneriatul pe intrebarile corecte puse la momentul potrivit, ale caror raspunsuri ne ajuta sa intelegem nevoile afacerii tale si sa iti oferim cele mai bune solutii. Acestea vor fi mereu personalizate in functie de nevoile existente. Ceea ce inseamna ca serviciile noastre se adreseaza unei game largi de necesitati de mutari firme, fiind intotdeauna pregatite sa se muleze pe  particularitatile afacerii si bugetul disponibil.

Mutari firme cu oameni bine pregatiti si parteneri de incredere

Iti punem la dispozitie intreaga noastra retea de parteneri de incredere pentru ca experienta de relocare sa fie pentru tine una cat mai lina cu putinta. In plus, iti venim in ajutor cu cei mai buni specialisti in mutari firme Bucuresti, relocari si transport mobila, astfel incat responsabilitatea pentru tranzitia si adaptarea la noul mediu sa fie cat mai usoara si sa nu cauzeze intreruperi prea mari in activitatile zilnice.

E de inteles ca atunci cand lucrezi cu multi oameni, haosul sa isi spuna cuvantul, iar calitatea serviciilor sa lase de dorit. Desigur, asta ar putea face experienta mutarii firmei una greoaie si neplacuta. BestMovers lucreaza cu parteneri si furnizori de incredere tocmai pentru a asigura servicii de calitate, intr-o perioada optima de timp. Nu ezita sa apelezi la noi, suntem partenerul de care ai nevoie!

Pentru orice proiect de relocare, oricat de complex ar fi el, adreseaza-te echipei BestMovers! Iti garantam un timp minim al mutarii pentru ca stim cat de important este timpul. Facem tot posibilul sa ducem la bun sfarsit operatiunea cat mai repede, fara a crea disconfort.

Ne ocupam de demontarea mobilierului si a echipamentelor IT, de imachetarea lor folosind materiale specifice mutarilor – bureti si paturi speciale pentru mobilier, folie stretch, scotch, folie cu bule, cutii de depozitare etc. –, de manipulare, transportul efectiv si montarea lor la noul sediu, pe pozitiile indicate de tine. Folosim autoutilitare incapatoare, destinate pentru astfel de operatiuni.

Obiectele fragile, asa cum sunt monitoarele si laptopurile, ne asiguram ca beneficiaza de o impachetare speciala si transport dedicat pana la noua locatie.

Personalul nostru este instruit si pregatit sa raspunda cu promptitudine oricarei solicitari, motiv pentru care din echipa BestMovers fac parte si specialisti in mutari componente IT si aparatura electrica. Astfel, poti lasa cu incredere pe mana noastra echipamente voluminoase, grele sau sensibile.

Alegand serviciile noastre de mutari birouri, dispui de o echipa cu experienta in demontare, manipulare, remontare mobila, si masini dotate corespunzator pentru ca relocarea ta sa decurga sigur si fara batai de cap.

De ce sa apelezi la BestMovers pentru servicii de mutari firme?

Alege ce e mai bine pentru tine si firma ta! Pentru ca dorim sa-ti oferim cea mai buna experienta, iti prezentam pas cu pas cum decurge procesul de mutare:

  • De indata ce soliciti serviciul de mutari firme, un reprezentant BestMovers se va prezenta la sediul tau pentru a face o evaluare a proiectului pe care urmeaza sa il demaram impreuna. Asta inseamna ca se vor lua in calcul toate detaliile pentru a stabili o cotatie de pret, de la volumul de bunuri de transportat, la personalul implicat si orele de lucru necesare.
  • In continuare, echipa noastra de profesionisti va incepe procesul de impachetare a tuturor obiectelor, de la mobilierul de birou, pana la aparatura electronica si electrica. Folosim folie stretch si folie cu bule pentru securizarea si protejarea articolelor de mobilier si a celor delicate, si cutii din carton speciale pentru calculatoare, arhive si obiectele personale.
  • De indata ce lucrurile au fost bine impachetate, acestea vor fi transportate pana la noua locatie. Garantam o grija speciala si asiguram integritatea obiectelor pe tot parcursul transportului.
  • Ajunsi la noul sediu, vom manipula mobilierul si bunurile cu grija si le vom monta in locul dorit. Dupa ce ne facem treaba, vom strange toate materialele folosite in timpul mutarii pentru a pastra curatenia.

Intreaga operatiune se va realiza in cel mai scurt timp posibil, fara a crea un disconfort prea mare, pentru ca tu si angajatii tai sa va puteti bucura de o treaba excelenta si de o tranzitie linistita.

Serviciile de mutari sedii firme se pot efectua atat in Bucuresti, cat si in alte orase din tara. De asemenea, poti apela si la serviciile de mutari internationale firme. Indiferent de serviciul BestMovers ales, calitatea si siguranta sunt garantate, preocuparea noastra principala fiind sa devenim un partener de incredere pentru afacerea ta.

Bucura-te de o experienta placuta alaturi de BestMovers!

FAQ

De ce BestMovers?

De la manipulare si transport, la demontare, impachetare si remontare, BestMovers are grija de toate.

Ce presupune serviciul mutari firme?

Serviciul mutari firme include consultanta, demontarea mobilierului si a aparaturii IT, manipularea si transportul efectiv la noul sediu si remontare pe noile pozitii.

Cine se ocupa de manipularea echipamentelor IT?

Din echipa BestMovers fac parte specialisti in mutari componente IT si aparatura electrica, asa ca suntem pregatiti sa facem fata oricarui proiect de relocare.

Cat costa?

Pretul variaza in functie de amploarea proiectului de relocare si ia in calcul dimensiunea sediului, personalul implicat, materiale necesare pentru mutare, timpii de lucru etc.

Ai nevoie de unul din serviciile oferite de noi?